شناسه محصول:

همزن کاسه دار کوکلی مدل SM-1551

Cooklee SM-1551
ویژگی‌ها
کشور سازنده: انگلستان، مونتاژ چین
توان: 1500 وات
وزن: 5 تا 6 کیلوگرم
ارسال تضمینی
سفارشات چه با باربر تضمینی چه با پست پیشتاز، تضمین سلامت دارند و در صورت ایراد هنگام تحویل، با هزینه فروشگاه وانکو تعویض می گردند.
free-shipping
فروشنده
واحد آنلاین وانکو
اصالت محصولات فروشگاه وانکوضمانت اصالت
10 روز گارانتی سلیقه10 روز گارانتی سلیقه و بازگشت پول
آیکن آپدیت قیمتآپدیت قیمت 1403.01.07

ناموجود

ارسال توسط فروشگاه وانکو
- +

خلاصه

همزن کاسه دار کوکلی مدل SM-1551 دارای کاسه استیل ضد زنگ بزرگ، موتور 1500 واتی با ۱۰ سرعت مختلف متناسب با انواع دستورهای غذایی و امکان تهیه انواع خمیر است.   موتور قدرتمند با امکان تغییر سرعت برای برنامه‌های آشپزی مختلف، کاسه بزرگ از جنس استیل ضد زنگ، طراحی زیبا و چشمگیر، تنوع رنگ بالا، وزن مناسب و شستشوی سریع و آسان، مهمترین ویژگی‌های همزن کاسه دار کوکلی مدل SM-1551 هستند که جای این محصول را در آشپزخانه شما به شدت خالی می‌کند.  

ویژگی‌های همزن کاسه دار کوکلی مدل SM-1551

  • توان 1500 وات
  • دارای ۱۰ سرعت مختلف
  • امکان تهیه انواع خمیر نان، کیک و شیرینی
  • دارای کاسه بزرگ از جنس استیل ضد زنگ با ظرفیت ۹.۵ کوارت (معادل ۸.۵ تا ۹.۵ لیتر)
  • قابلیت پالس جداگانه برای افزایش سرعت به صورت مقطعی
  • امکان شستشو قطعات جدا شدنی در ماشین ظرفشویی

توضیحات

درباره همزن کاسه دار کوکلی مدل SM-1551

موتور این مدل از همزن کاسه دار برند کوکلی از نوع سیم پیچ مسی با قدرت 1500 وات است که می‌تواند انواع مواد پخت کیک، شیرینی، نان یا سایر مواد نرم مورد نظر شما را با سرعت و در کوتاهترین زمان به خوبی مخلوط کند و ترکیبی یکدست را به شما تحویل دهد. گیربکس این دستگاه از نوع فلزی است و موتور  به سیستمی مجهز است که اگر بیش از ظرفیت دستگاه به آن فشار وارد شود موتور خاموش می گردد. این همزن کاسه دار در سایت آمازون بیش از 4000 نظر 5 ستاره دارد!

خمیرگیری سریع و بدون دردسر

قلاب خمیرگیر همزن کاسه دار کوکلی مدل SM-1551 مانند کاسه این محصول از جنس فلز با ضخامت مناسب است که به خوبی می‌تواند آرد، آب و سایر افزودنی‌های آن را با یکدیگر مخلوط کرده و خمیری لطیف و یکدست تهیه کند و شما از ده‌ها دقیقه ورز دادن متوالی خمیر خلاص کند.

 

دو همزن گنبدی و سیمی

برای سهولت در مخلوط کردن مواد مختلف با یکدیگر، دو  سری همزن متفاوت در بسته بندی این محصول قرار داده است. همزن سیمی، بیشتر برای مخلوط کردن مواد مایع و نیمه مایع مناسب است که کلا فلزی است و همزن گنبدی که علاوه بر طراحی خاص، از لحاظ ضخامت نیز از همزن سیمی ضخیم تر است؛ برای ترکیب مواد سنگینتر و یکدست کردن آنها به کار گرفته می‌شود.

 

قابلیت پالس لحظه‌ای به همراه چندین سرعت مختلف

تنوع سرعت موتور در همزن کاسه دار کوکلی مدل SM-1551 این امکان را فراهم می‌کند که از سرعت‌های بالا این محصول برای ترکیب کردن مواد ظریف تر مانند تخم مرغ استفاده کنید. این در حالی است که با استفاده از سرعت‌های پایینتر آن می‌توانید انواع خمیرهای مورد نیاز برای پخت کیک، نان، شیرینی یا حتی خامه مورد نیاز برای تزئین کیک را به آسانی تهیه کنید. علاوه بر این موضوع، در مواردی نیز ممکن است برای مخلوط کردن برخی مواد با یکدیگر، نیاز به اعمال پالس لحظه‌ای در مورد و افزایش سرعت به شکل آنی داشته باشید که این قابلیت نیز در این همزن کاسه دار برند کوکلی فراهم شده است.

 

استفاده ایمن و آسان

ظرفیت بالای کاسه این مدل همزن در کنار وجود درپوش محافظ بر روی کاسه، امکان پرتاب مواد به بیرون از کاسه را به خوبی محدود می‌کند و در هنگام استفاده از همزن کاسه دار کوکلی مدل SM-1551، نیازی به نگرانی بابت کثیف شدن آشپزخانه و محیط اطراف همزن نخواهید داشت.

 

تمیز کردن بدون دردسر

تمامی قطعات غیر الکتریکی و جدا شدنی این همزن کاسه دار برند کوکلی، امکان شستشو با دست یا ماشین ظرفشویی را دارند و می‌توانید بدون نگرانی از بابت خرابی رنگ این قطعات یا ایجاد خط و خش بر روی آنها، این بخش‌ها را در ماشین ظرفشویی قرار دهید و در زمان خود برای تمیز کردن آنها صرفه جویی کنید.

توضیحات تکمیلی

برند

کشور سازنده

انگلستان، مونتاژ چین

رنگ

, ,

توان

1500 وات

وزن

5 تا 6 کیلوگرم

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

برای بررسی اصالت محصول، روی دکمه زیر کلیک کنید

بررسی اصالت محصول