گارانتی و پشتیبانی محصولات

فروشگاه وانکو با شرکت های خصوصی  نظیر نوین سرویس، تک سرویس، آذران سرویس  طرف قرارداد است، تعرفه خدمات پس از فروش هر کدام از این شرکت ها نیز متفاوت از دیگری است

شرایط عمومی:

 

1- ضمانت نامه بدون هولوگرام فاقد اعتبار است.

 

2- خدمات گارانتی فقط برای تعمیر یا سرویس دستگاه بوده وشامل ارایه خدمات رایگان برای تعویض قطعات و دستمزد تعمیر می باشد. ایراداتی که ناشی از طراحی، متریال، مونتاژ شده که در اثر استفاده نرمال از دستگاه در طول دوره گارانتی بروز می نماید. این خدمات در برگیرنده تعویض قطعه رایگان و اجرت تعمیر رایگان می باشد.

 

3- دستگاه های دارای گارانتی هستند که دارای برگ ضمانت نامه باشند. بدیهی است جهت استفاده از خدمات گارانتی ارایه برگ ضمانت نامه ضروری است.

 

4- خدمات گارانتی فقط توسط مراکز مجاز معرفی شده و در محل تعمیرگاه ارایه می گردد.

 

شروع گارانتی برای دستگاههایی که دارای خدمات نصب رایگان نمی باشند، از تاریخ تولید محاسبه می گردد.

 

6- ضمانت نامه در شرایط زیر قابل اجرا نیست:

 

الف : صدمات و ضایعات ناشی از ضربه ، سقوط ، حمل ونقل ، تماس یا نفوذ آب و مواد شیمیایی ، آتش و حرارت زیاد ، گرد و غبار شدید ، نوسانات برق ، رعد و برق و حوادث طبیعی

 

ب : استفاده غلط از دستگاه یا مواردی خارج از سازگاری و استانداردهای تعیین شده برای دستگاه یا عمل نکردن به نکات ذکر شده در دفترچه راهنمای دستگاه

 

ج : دستگاه هایی که دستکاری شده و یا توسط اشخاصی به جز نمایندگان مجاز سام سرویس تعمیر شوند.

 

د : هر نوع دستکاری ، خدشه یا کنده شدن برچسب سریال یا هولوگرام ، مشخصات دستگاه یا هر نوع دستکاری یا آسیب برگ ضمانت نامه.